DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

WindowsMedia - The Role of Microsoft Corporation in the current Multimedia Industry

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch WindowsMedia - The Role of Microsoft Corporation in the current Multimedia Industry Claudius Benedikt Hildebrand
Libristo-Code: 01590329
Verlag Grin Publishing, Juli 2007
Seminar paper from the year 2002 in the subject Computer Science - Internet, New Technologies, print... Vollständige Beschreibung
? points 110 b
43.68 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Einhundert Fabeln / Broschur
common.buy 2.02
International Law and International Relations Beth A. SimmonsRichard H. Steinberg / Hardcover
common.buy 146.49
Menschenkunde 1. Tl.1 / Broschur
common.buy 29.21
Hotel- und Barpsychologie Claus Lampert / Broschur
common.buy 33.29
Interchange Video Activity Book 2 Jack C. Richards / Broschur
common.buy 22.29
Doing Gender - Doing Religion Ute E. Eisen / Hardcover
common.buy 140.25

Seminar paper from the year 2002 in the subject Computer Science - Internet, New Technologies, printed single-sided, grade: 88% (A), UNITEC New Zealand (Faculty of Business - Department of Information Systems and Computing), course: Interactive Multimedia Development 1, 30 entries in the bibliography, language: English, abstract: This report will evaluate the role of Microsoft Corporation in the current multimedia industry. In order to get an impression about Microsoft s business, there is an overview of Microsoft s products and services at first. Next, it will be Microsoft s strongest competitors in the operating system market as most consumers of multimedia services have a Windows operating system which included a player for multimedia content. This player called Windows Media Player is being discussed and compared to the RealNetworks RealOne player which is regarded as one of Microsoft s strongest competitors in the multimedia business. Consecutively, there is an investigation of electronic devices currently supporting the technology provided by Microsoft including different audio- and video codecs. Finally, there is a conclusion showing the results of the research and giving some recommendations when deciding which multimedia environment to choose: Microsoft or RealNetworks.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name WindowsMedia - The Role of Microsoft Corporation in the current Multimedia Industry
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2007
Anzahl der Seiten 30
EAN 9783638639378
ISBN 3638639371
Libristo-Code 01590329
Gewicht 50
Abmessungen 148 x 210 x 3
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto