DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Transparency in Social Media

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Transparency in Social Media Sorin Adam Matei
Libristo-Code: 09266927
This volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions i... Vollständige Beschreibung
? points 300 b
119.55 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 12-14 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Forte in grammatica! Sara Servetti / Broschur
common.buy 21.38
Analyzing Qualitative Data Graham Gibbs / Broschur
common.buy 52.36
Incredible Tiger-Man Adam Pfeffer / Broschur
common.buy 15.23
Sally Beat the Odds A Phill Babcock / Broschur
common.buy 21.58
Comprehensive Women's Mental Health David J. Castle / Broschur
common.buy 111.18
Wie kann ich Ihnen helfen, mich wieder loszuwerden? Marie-Luise Conen / Broschur
common.buy 35.26
Grammar Guide Francisco Zamarron Teran / Hardcover
common.buy 39.44
Certain Dilemma Nicholas Ralph Morgan / Broschur
common.buy 17.95
Poetry of Sorley MacLean Emma Dymock / Broschur
common.buy 10.08

This volume presents, in a synergistic manner, significant theoretical and practical contributions in the area of social media reputation and authorship measurement, visualization and modelling. The book justifies and proposes several significant contributions to a future agenda for understanding the requirements for making more social media authorship more transparent. Building on work presented in a previous volume, Roles, Trust, and Reputation in Social Media Knowledge Markets , this book discusses new tools, applications, services, and algorithms that are needed for the future of content in a real-time publishing world. These insights may help people who interact and create content through social media or who may assist in analyzing audience attitudes, perceptions and behavior in informal social media or in formal organizational structures. In addition, the volume includes several chapters that analyze the higher order ethical, critical thinking and philosophical principles that may be used to ground social media authorship or use on valid moral and socially consequential foundations. Together, the perspectives presented in this volume help to understand how social media content is created and how its impact can be evaluated. The chapters demonstrate thought leadership through new ways of constructing social media experiences and making traces of social interaction visible.§§Transparency in Social Media aims to help researchers and practitioners design services, tools or methods of analysis that encourage a more transparent process of interaction and communication on social media. Knowing who has added what content and with what authority to a specific online social media project can help the user community better understand, evaluate and make decisions and ultimately, act on the basis of such information.§

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Transparency in Social Media
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2015
Anzahl der Seiten 318
EAN 9783319185514
ISBN 3319185519
Libristo-Code 09266927
Gewicht 680
Abmessungen 245 x 165 x 20
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto