DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Transforming Assessment

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Transforming Assessment Jens Dolin
Libristo-Code: 16455250
Verlag Springer International Publishing AG, Oktober 2017
This book reports the results of a research project that investigated assessment methods aimed at su... Vollständige Beschreibung
? points 568 b
226.50 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Moi aussi, je veux maman ! Claude Dubois / Broschur
common.buy 10.08
Carte Blanche Mark Arnold / Broschur
common.buy 19.56
Les enfants des Tuileries Olga De Pitray / Broschur
common.buy 19.46
TUNES FOR TWO / binding.
common.buy 29.25
Disco Death: A Dancemaster Mystery Charlene Torkelson / Broschur
common.buy 13.21
Musica Myths and Facts Carl Engel / Broschur
common.buy 33.69

This book reports the results of a research project that investigated assessment methods aimed at supporting and improving inquiry-based approaches in European science, technology and mathematics (STM) education. The findings were used to influence policy makers with guidelines for ensuring that assessment enhances learning. The book provides insights about: - The concept of competence within the STM domains and its relevance for education - The conceptualisation and teaching of four key competences: scientific inquiry, mathematical problem-solving, design processes, and innovation. - Fundamental aspects of the two main purposes of assessment, formative and summative, the relations between the two purposes and ways of linking them. - The main challenges related to the uptake of formative assessment in daily teaching-learning practices in STM and specifically, the usability of formative on-the-fly dialogue, structured assessment dialogue, peer assessment and written teacher feedback. - The systemic support measures and tools teachers need in order to integrate formative assessment of student learning into their classroom practices and how it can conflict with summative assessment practices. - How research-based strategies for the formative use of assessment can be adapted to various European educational traditions to ensure their effective use and avoid undesirable consequences. - How relevant stakeholders can be invited to take co-ownership of research results and how a productive partnership between researchers, policy makers, and teachers can be established. - Concrete research vistas that are still needed in international assessment research.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Transforming Assessment
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2017
Anzahl der Seiten 295
EAN 9783319632476
ISBN 3319632477
Libristo-Code 16455250
Gewicht 5974
Abmessungen 155 x 235 x 23
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto