DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers Vickie Foster
Libristo-Code: 06825456
Verlag VDM Verlag Dr. Müller, November 2008
The purpose of this study was to describe the teaching style, educational philosophy, and learning s... Vollständige Beschreibung
? points 136 b
54.36 inkl. MwSt.
Beim Verlag auf Bestellung Wir versenden in 3-5 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Virtuous and Vicious Circles Phil Morison / Broschur
common.buy 75.75
Eintrittsbarrieren in Japanische Markte Clemens Krohn / Broschur
common.buy 45.38
Encourage One Another Bill Hufstedler / Broschur
common.buy 14.62
Searching for Yellowstone Norman K. Denzin / Hardcover
common.buy 187.72
Secret Path Sadigh / Hardcover
common.buy 24.50

The purpose of this study was to describe the teaching style, educational philosophy, and learning strategy preferences of Special Education teacher candidates. Data were collected through an online demographic questionnaire and three self- administered instruments. The participants in the study were 97 undergraduate and graduate students majoring in Special Education. The participants in the study profess a learner- centered philosophy, although they believe in a teacher-centered approach in the classroom. Their personal learning strategy draws a disproportionally large number of Engagers, who are learners who initiate a learning activity from the affective domain and who stress relationships in the learning environment. When the interaction between education philosophy and teaching style were investigated, it was found that the element that links these two together is what the teacher believes about the role of the teacher in the teaching-learning transaction. Four distinct groups among the Special Education teacher candidates were identified in terms of their educational beliefs.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Teaching-Learning Style Preferences of Special Education Teachers
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 252
EAN 9783639171204
Libristo-Code 06825456
Abmessungen 150 x 220 x 15
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto