DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Service Management - Strategy & Leadership in Service Business 3e

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Service Management - Strategy & Leadership in Service Business 3e Normann
Libristo-Code: 04085565
Verlag John Wiley & Sons Inc, Oktober 2000
In the world of industry and management producing a intangible productsa poses unique challenges. T... Vollständige Beschreibung
? points 249 b
99.25 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-12 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
The Phoenix Project Gene Kim / Broschur
common.buy 23.49
Service Operations Management Robert Johnston / Broschur
common.buy 113.38
Service Management / Hardcover
common.buy 160.79
Quality Service Management John Maleyeff / Broschur
common.buy 59.00
Service Leadership Svafa Gronfeldt / Broschur
common.buy 248.45

In the world of industry and management producing a intangible productsa poses unique challenges. This book provides a comprehensive framework on these unique management issues and looks into the special characteristics of services and conditions necessary for success in the management of service organizations This classic book, as relevant as ever and updated, provides a set of ideas which has proved its power and validity beyond the fads of the moment, over an extended period of time. A book that is at the same time very holistic and conceptual, and yet both easy to grasp and to translate into practical action. It also evokes an alternative perspective on services, namely that of refocusing attention from the production and the product to the value creation process of customers. With these perspectivess every company todays needs to see itself as a service company. The book stresses the need for a streamlined service management system and analyses and illustrates growth strategies and the nature of innovation --but above all it emphasizes the special role played by good leadership. In particular, this edition looks at the role of technology in services as well as -- more generally --the role of services in society. Of great value to managers and academics involved in the service industry this practical book, which has been translated into eight languages, will stimulate people to analyse and act on their situations.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Service Management - Strategy & Leadership in Service Business 3e
Autor Normann
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2000
Anzahl der Seiten 256
EAN 9780471494393
ISBN 0471494399
Libristo-Code 04085565
Gewicht 388
Abmessungen 154 x 228 x 18
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto