DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications Teresa Pavelka
Libristo-Code: 13791748
Verlag Grin Publishing, August 2016
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communic... Vollständige Beschreibung
? points 148 b
59.10 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


DEMNÄCHST
What to Eat and How to Eat it Ren?e Elliott / Hardcover
common.buy 24.60
Youtube Channel Virginia Loh-Hagan / Hardcover
common.buy 35.60
Boleta de núvol ALEX DE MARCOS MUNDOPIRUUU / Broschur
common.buy 19.16
Sin rumbo por el mundo, Catalina y el oso Christiane Pieper / Broschur
common.buy 15.32
Soccer Legends Jorge Arevalo / Broschur
common.buy 13.71
Neurología infantil / Broschur
common.buy 34.19
Raskolnikow Roman FYODOR DOSTOYEVSKY / Broschur
common.buy 26.13
Six Degrees of Wayne Kimmel Wayne Kimmel / Broschur
common.buy 20.27
Detektiv Conan Special Black Edition. Pt.2 Gosho Aoyama / Broschur
common.buy 6.05

Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen School of Management), language: English, abstract: Brand hate can entail a series of consumer behaviors that may result in brand equity loss. The following thesis explores the phenomenon of brand hate through the conduction of in-depth interviews among 20 consumers from a variety of backgrounds. Drawing on theory from social psychology and Sternberg's (2003) duplex theory of hate, the author presents results with regard to the nature of brand hate, the consequences it entails, its development over time, as well as managerial implications to tackle this phenomenon. An important finding is that a significant proportion of consumers is more inclined to feel dislike rather than hate towards brands and that consumers' disposition to engage in online WOM and activism is particularly low.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 66
EAN 9783668263161
ISBN 3668263167
Libristo-Code 13791748
Gewicht 95
Abmessungen 148 x 210 x 4
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto