DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Persuasive Recommender Systems

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Persuasive Recommender Systems Kyung-Hyan Yoo
Libristo-Code: 01428090
Verlag Springer-Verlag New York Inc., August 2012
Whether users are likely to accept the recommendations provided by a recommender system is of utmost... Vollständige Beschreibung
? points 177 b
70.50 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
A Discovery of Witches Deborah Harkness / Broschur
common.buy 9.67
TOP
Tales of Norse Mythology Helen A. Guerber / Hardcover
common.buy 32.98
TOP
German Soldier vs Polish Soldier Steve Noon / Broschur
common.buy 17.85
Aristotle and Dante Collection (Boxed Set) Benjamin Alire Sáenz / Hardcover
common.buy 41.05
Streetwear King Adz / Broschur
common.buy 35.70
Project Hail Mary Andy Weir / Broschur
common.buy 30.45
Noise Daniel Kahneman / Broschur
common.buy 31.16
Today Tonight Tomorrow / Hardcover
common.buy 19.06
Nordic Moods Martensen-Larsen / Hardcover
common.buy 48.81
Wipe-Clean Writing Skills 6-7 CAROLINE YOUNG / Broschur
common.buy 12.60
Perfect English Townhouse Ros Byam Shaw / Hardcover
common.buy 39.23
I Am Nobody's Nigger Dean Atta / Broschur
common.buy 15.22

Whether users are likely to accept the recommendations provided by a recommender system is of utmost importance to system designers and the marketers who implement them. By conceptualizing the advice seeking and giving relationship as a fundamentally social process, important avenues for understanding the persuasiveness of recommender systems open up. Specifically, research regarding influential factors in advice seeking relationships, which is abundant in the context of human-human relationships, can provide an important framework for identifying potential influence factors in recommender system context. This book reviews the existing literature on the factors in advice seeking relationships in the context of human-human, human-computer, and human-recommender system interactions. It concludes that many social cues that have been identified as influential in other contexts have yet to be implemented and tested with respect to recommender systems. Implications for recommender system research and design are discussed.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Persuasive Recommender Systems
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2012
Anzahl der Seiten 59
EAN 9781461447016
ISBN 1461447011
Libristo-Code 01428090
Gewicht 124
Abmessungen 155 x 235 x 5
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto