DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Opening Networks to Competition

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Opening Networks to Competition David Gabel
Libristo-Code: 01397380
Verlag Springer, Oktober 1997
This book addresses the related problems of regulating and pricing access in network industries. Int... Vollständige Beschreibung
? points 349 b
139.20 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 13-16 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Boží oko James Rollins / Hardcover
common.buy 11.59
Lonely Planet Indonesia Ryan ver Berkmoes / Broschur
common.buy 47.50
Simpsons Comics Colossal Compendium: Volume 5 Matt Groening / Broschur
common.buy 16.13
Z Prahy do Svatojánských proudů Zdeněk Jirásek / Broschur
common.buy 8.77
Lime and Lime Mortars A. D. Cowper / Broschur
common.buy 53.35
O Sasance Jiří Černický / Hardcover
common.buy 10.38
Women Workers in the First World War Gail Braybon / Hardcover
common.buy 237.45
Nanotechnology Focus / Hardcover
common.buy 240.78
Differential Aesthetics FLORENCE / Hardcover
common.buy 216.77
ICAME 2007 N.S. Gajbhiye / Hardcover
common.buy 245.42
Inventing Ruritania Vesna Goldsworthy / Broschur
common.buy 36.71
Österreichischer Cartellverband ikipedia / Broschur
common.buy 16.47
Power of Ecstatic Trance Nicholas E Brink / Broschur
common.buy 20.37

This book addresses the related problems of regulating and pricing access in network industries. Interconnection between network suppliers raises questions of how to sustain competition and realize economic efficiency. New entrants must have access to customers in a competitive industry, but the very nature of network industries limits potential entrants. The large fixed and sunk costs of constructing networks and the difficulty in acquiring the expertise and competencies embodied in the managerial and organizational structure of incumbents in the network industry make it difficult to enter this marketplace. As a result, new entrants, realizing that they may not be able to provide customers with service comparable to that of the incumbents, often look to negotiate an interconnection agreement. This book is divided into two parts. Part I assesses regulation and pricing access in network industries from an analytical and policy perspective. Part II presents a variety of case studies examining interconnection issues over time and across industries. The book concludes with the idea that no single economic model or theory is appropriate for all network industries and that one needs to factor in the policy objectives, economic forces, and trade-offs for the specific industry before arriving at a final policy decision.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto