DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

New Science of Selling and Persuasion

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch New Science of Selling and Persuasion William T. Brooks
Libristo-Code: 04891296
Verlag John Wiley & Sons Inc, April 2004
One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies sm... Vollständige Beschreibung
? points 84 b
33.68 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-12 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Portrait of an Artist LAURIE LISLE / Broschur
common.buy 21.27
Case for Mental Imagery Stephen Kosslyn / Broschur
common.buy 57.79
Organic Chemistry of Drug Synthesis V 2 Daniel Lednicer / Hardcover
common.buy 480.27
Changing Cultural Landscapes Marina Cohen / Broschur
common.buy 14.92
Reach For Guitar On Tap (Chords) Joe Bennett / Buch
common.buy 25.71
Feel-Good Curriculum Maureen Stout / Broschur
common.buy 29.85
Letters of Louis D.Brandeis Louis D. Brandeis / Hardcover
common.buy 137.08
How to Rob an Armored Car Iain Levison / Broschur
common.buy 18.35

One of the world's most sought-after sales training and consulting experts reveals the strategies smart companies use to sell anything to anyone This book takes a new and relevant approach to sales from the perspective of both organizational and individual performance. Based on the author's broad-based personal experience working with over 2,000 sales organizations, it combines organizational guidelines, sales management strategies, how-to sales tips, and career guidance for sales executives, sales managers, and salespeople alike. Incorporating proprietary research, case studies, real-world examples, and practical information, this book will revolutionize the very way sales organizations sell. William (Bill) Brooks (Greensboro, NC) is the founder and CEO of The Brooks Group, an internationally recognized consulting firm whose clients have included General Motors, Chase Manhattan, Sara Lee, and Microsoft among thousands of others. He delivers more than 150 keynote speeches annually to sales organizations.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name New Science of Selling and Persuasion
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2004
Anzahl der Seiten 256
EAN 9780471469247
ISBN 0471469246
Libristo-Code 04891296
Gewicht 518
Abmessungen 165 x 231 x 20
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto