DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Lean Toolbox for Service Systems

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Lean Toolbox for Service Systems John Bicheno
Libristo-Code: 04178508
Verlag PICSIE Books, Januar 2008
The Lean Toolbox for Service Systems is the first book that attempts to assemble a comprehensive set... Vollständige Beschreibung
? points 90 b
35.81 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Encyclopedia of Matchbox Toys Charlie Mack / Broschur
common.buy 33.69
TOP
The Picture of Dorian Gray Oscar Wilde / Hardcover
common.buy 19.46
TOP
The Legend Of Korra: Turf Wars Michael Dante DiMartino / Hardcover
common.buy 36.62
TOP
Great Dune Trilogy Frank Herbert / Hardcover
common.buy 39.24
TOP
High School DxD, Vol. 4 Hiroji Mishima / Broschur
common.buy 14.12
TOP
Renegades Marissa Meyer / Broschur
common.buy 8.06
TOP
What's Out There? Lynn Wilson / Broschur
common.buy 6.65
Ariana Danny White / Broschur
common.buy 10.38
How Do You Live? / Hardcover
common.buy 14.52
Moral Tribes Joshua Greene / Broschur
common.buy 17.75
Moan: Anonymous Essays on Female Orgasm Emma Koenig / Broschur
common.buy 18.56
AUSVERKAUF
Lean Toolbox 5th Edition John R Bicheno / Broschur
common.buy 28.24
Honest Courtesan Margaret F Rosenthal / Broschur
common.buy 40.55

The Lean Toolbox for Service Systems is the first book that attempts to assemble a comprehensive set of tools for lean service and administration. Other publications have dealt with only a segment of the tools or a segment of the range of service systems. The book is a result of several years' work in Lean Service at the Lean Enterprise Research Centre, Cardiff Business School, and the service management programme at the University of Buckingham. All material in the book has been 'field tested' by exposure to service professionals and executive programmes. A feature of the book is that it integrates several approaches rather than advocating a particular approach. Attention is given to general Lean service concepts and frameworks, to mapping and understanding different types of service system, and to a range of tools that have been found to be useful in a variety of service environments.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto