DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Interpreting Learner Autonomy in Chinese Contexts

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Interpreting Learner Autonomy in Chinese Contexts xiaoli Jiang
Libristo-Code: 06825831
Verlag VDM Verlag, April 2010
Over the last three decades, concept of learner autonomy has aroused increasing attention and robust... Vollständige Beschreibung
? points 253 b
100.87 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Instructional Design Process for WBI Shumin Kang / Broschur
common.buy 87.05
IT Performance Management Henk Kok / Hardcover
common.buy 123.87
Kombinationsnarkosen im Kindesalter Wolfgang Dick / Broschur
common.buy 55.47
Knock on Wood W. Scott Prudham / Broschur
common.buy 90.68
Internet Des Immunoglobulines Dans l''ict re N onatal Marie-Lucile Benoit / Broschur
common.buy 76.15
Knack Absolute Abs JJ Flizanes / Broschur
common.buy 20.37
Japanese Economy / Hardcover
common.buy 1 404.30
IT-Einsatz im Facility Management Gerald Weindel / Broschur
common.buy 68.60

Over the last three decades, concept of learner autonomy has aroused increasing attention and robust debate among scholars in language education. Among others, an important direction is how this concept might be interpreted and implemented in different cultural contexts. This book, as one of the first in-depth studies, aims to explore interpretations of learner autonomy in Chinese contexts, in particular from learners voices. The book provides a comprehensive review of relevant literature in both West and China, with a specific look at origin of concepts of learner autonomy in philosophy, education and language education and argues the importance of interpreting learner autonomy from Chinese learners perspective. With substantial data sets and elaborate data analysis, the book distinctively argues for two domains of learner autonomy in Chinese contexts and suggests a new direction of promoting learner autonomy in China and other similar contexts.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Interpreting Learner Autonomy in Chinese Contexts
Autor xiaoli Jiang
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 300
EAN 9783639175370
ISBN 3639175379
Libristo-Code 06825831
Verlag VDM Verlag
Gewicht 440
Abmessungen 152 x 229 x 17
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto