DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Innovation uncertainties in today's tough market

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Innovation uncertainties in today's tough market Mahmoud Hoveidi
Libristo-Code: 06836857
Verlag VDM Verlag, September 2010
Today, innovations and new products are considered as the order winners in the marketplace more than... Vollständige Beschreibung
? points 159 b
63.11 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Ruminations of a Gadfly Deena R. Khatkhate / Hardcover
common.buy 61.81
Help! I'm a Woman in Youth Ministry! Heather Flies / Broschur
common.buy 12.17
Understanding Digital Cinema Charles Swartz / Hardcover
common.buy 240.41
New Thought / Broschur
common.buy 25.16
Appalachian Lives Shelby L. Adams / Hardcover
common.buy 53.95
Serial Desire Rose Holton / Broschur
common.buy 16.80
Wisconsin My Home Erna Oleson Xan / Broschur
common.buy 27.88
Public Acts Francisco Ibá?ez-Carrasco / Broschur
common.buy 74.09
Environmental Chemometrics Grady Hanrahan / Hardcover
common.buy 280.37

Today, innovations and new products are considered as the order winners in the marketplace more than ever. The long-term survival of a company often depends on its innovation abilities. This is so because successful innovation and new product's introduction can play a vital role in the marketplace for companies. The target of this book after presenting a brief overview of the innovation concept, is to examine the role of technology-push, market-pull and time to market in the approach to successful innovation. In the technology-push, the role of research and development, employees' creativity and appropriate technology in an innovative organization will be tried to explore. In the market-pull section, customer requirements and competitor's capabilities are considered as two factors concerning market uncertainty. Another section that this book tries purposely to take into account is time to market in which different strategies such as being a pioneer, a fast follower, and strategy of placing the new product in a monopoly market will be discussed. This book will be concluded with a discussion of, why the new product sometimes fails in the market.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Innovation uncertainties in today's tough market
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 56
EAN 9783639298291
ISBN 3639298292
Libristo-Code 06836857
Verlag VDM Verlag
Gewicht 95
Abmessungen 152 x 229 x 3
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto