DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Sprache EnglischEnglisch
Buch Ring
Buch Focus Groups Mary Anne Casey
Libristo-Code: 04806746
Verlag SAGE Publications Inc, September 2014
This updated edition of Focus Groups: A Practical Guide for Applied Research walks readers step by s... Vollständige Beschreibung
? points 264 b
105.10 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 19-25 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Spy x Family, Vol. 1 Tatsuya Endo / Broschur
common.buy 11.59
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Broschur
common.buy 14.42
TOP
Good Inside Becky Kennedy / Broschur
common.buy 17.34
TOP
Agile practice guide Project Management Institute / Broschur
common.buy 46.70
American Vampire Omnibus Vol. 2 Rafael Albuquerque / Hardcover
common.buy 114.28
Way of the Warrior Kid Jocko Willink / Hardcover
common.buy 14.92
American Vampire Omnibus Vol. 1 (2022 Edition) Stephen King / Hardcover
common.buy 116.91
Michelangelo Carmen C. Bambach / Hardcover
common.buy 67.88
Diablo: Lord of Terror Puzzle Blizzard Entertainment / binding.
common.buy 18.95
Jane Austen at Home Lucy Worsley / Broschur
common.buy 15.22
Dirty Sexy Saint Carly Phillips / Broschur
common.buy 18.25

This updated edition of Focus Groups: A Practical Guide for Applied Research walks readers step by step through the "how-tos" of conducting focus group research. Using an engaging, straightforward writing style, authors Richard A. Krueger and Mary Anne Casey draw on their many years of hands-on experience in the field to cut through theory and offer practical guidance on every facet of the focus group process, including tips for avoiding problems and pitfalls. The Fifth Edition is updated with the latest research and technological innovations and includes new coverage on planning with analysis in mind; creating conversational questions that have the potential for producing unique and valuable insights; the art of hosting a focus group; common sense thinking about reporting; more efficient strategies for planning the study; and emerging areas of focus group research, such as conducting cross-cultural, international, and Internet focus groups. "Krueger and Casey's book does a magnificent job of incorporating both theoretical and practical approaches to the study of focus groups. It is the only hands-on book which explores the process of focus group research." ? --Theresa Carilli, Purdue University Calumet

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto