DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea Hyeon Oak
Libristo-Code: 06832203
Verlag VDM Verlag, Oktober 2010
Despite the prevalence and longevity of the Grammar Translation Method (GTM) in EFL contexts, there... Vollständige Beschreibung
? points 253 b
100.89 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


SEASONS OP 37BIS PETER I TCHAIKOVSKY / Broschur
common.buy 17.04
Undershoot Reduction Method Ferry Hadary / Broschur
common.buy 54.37
Walk in the Light While Ye Have Light Count Leo Nikolayevich Tolstoy / Broschur
common.buy 14.52
Guiding Children's Behavior Janet Andron Hoffman / Broschur
common.buy 40.35
Voluntary Sector Organizations and the State Rachel Laforest / Broschur
common.buy 45.39

Despite the prevalence and longevity of the Grammar Translation Method (GTM) in EFL contexts, there exists little empirical research on it. This study explores how the method is used by Korean high school teachers in EFL reading instruction, and specifically, why this method is used. To characterize GTM, the lessons of 22 teachers in the process of covering the reading text were observed, and analyzed. It was noted that while translating the text, some teachers reviewed a considerable number of words and phrases, in addition to points of grammar. Further, since all teachers conducted their lessons in a teacher-fronted manner, it was concluded that GTM has four dimensions: G (grammar), V (vocabulary), T (translation), and M (teacher- fronted manner of instruction). Interviews conducted with teachers identified a range of themes that explain three (G, T, and M) of the four dimensions of GTM. This study should be useful to anyone interested in understanding what is happening in the secondary level EFL classrooms. It will also help to enhance the reflection of non-native language teachers using GTM in their EFL reading instruction.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Exploring EFL Reading Instruction in High School Classrooms in Korea
Autor Hyeon Oak
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 268
EAN 9783639246209
ISBN 3639246209
Libristo-Code 06832203
Verlag VDM Verlag
Gewicht 395
Abmessungen 152 x 229 x 15
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto