DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Embedding Formative Assessment in Science Curriculum

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Embedding Formative Assessment in Science Curriculum Yue Yin
Libristo-Code: 06821049
Verlag VDM Verlag Dr. Müller, November 2008
Formative assessment was hypothesized to have a§beneficial impact on students science achievement§a... Vollständige Beschreibung
? points 206 b
82.15 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Thunder in the Deep Joe Buff / Broschur
common.buy 10.08
Paltronis David V. Mammina / Broschur
common.buy 13.41
Germ Warfare John Lonergan / Broschur
common.buy 16.14
Essays on World Music and its Preservation Loo Fung Chiat / Broschur
common.buy 51.27
Alternative Globalizations S.A. Hamed Hosseini / Hardcover
common.buy 243.15
Handbook of Court Administration and Management Steven W. Hays / Hardcover
common.buy 573.42
A Cook's Tour of Iowa Susan Puckett / Broschur
common.buy 31.89
Running Cultures John Bale / Hardcover
common.buy 332.07
Segregation / Hardcover
common.buy 255.97

Formative assessment was hypothesized to have a§beneficial impact on students science achievement§and conceptual change, either directly or indirectly§by enhancing motivation. In this study, formative§assessments were designed and embedded within an§inquiry science curriculum unit. Twelve middle school§science teachers with their students were randomly§assigned either to an experimental group (n = 6),§provided with embedded formative assessment, or a§control group (n = 6). Teachers varied significantly§as to their impact on student motivation,§achievement, and conceptual change. But the impact of§the embedded formative assessment treatment on these§outcomes was not statistically significant. Variation§in both teachers classroom management skills and the§degree to which they used informal formative§assessment, regardless of group, were conjectured as§possible reasons for the absence of an overall§formative assessment effect.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Embedding Formative Assessment in Science Curriculum
Autor Yue Yin
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 304
EAN 9783639122466
Libristo-Code 06821049
Gewicht 471
Abmessungen 150 x 220 x 19
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto