DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Educating Teachers of Science, Mathematics, and Technology Committee on Science and Mathematics Teacher Preparation
Libristo-Code: 04577045
Verlag National Academies Press, Dezember 2000
Each new headline about American students' poor performance in math and science leads to new calls f... Vollständige Beschreibung
? points 152 b
60.73 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Medzi falošnými náhrobkami Alica Bartková / Hardcover
common.buy 4.53
Buchhaltung und Bilanz Erich Kosiol / Hardcover
common.buy 110.94
Strategisches Und Qualifiziertes Empfehlungsmanagement Hans-Georg Schumacher / Broschur
common.buy 38.33
DEMNÄCHST
Ending F22a Production Obaid Younossi / Broschur
common.buy 37.12
DEMNÄCHST
Tao of Bioenergetics George A. Katchmer / Broschur
common.buy 18.35
Statistical Learning for Biomedical Data James D Malley / Hardcover
common.buy 172.02
DEMNÄCHST
Leadership Coach: Teach Yourself Tony Buon / Broschur
common.buy 21.58
Stendhal's Violin Roger Pearson / Hardcover
common.buy 154.16
New York, I Love you, 1 DVD Jacob Craycroft / DVD
common.buy 11.09

Each new headline about American students' poor performance in math and science leads to new calls for reform in teaching. "Education Teachers of Science, Mathematics, and Technology" puts the whole picture together by synthesizing what we know about the quality of math and science teaching, drawing conclusions about why teacher preparation needs reform, and then outlining recommendations for accomplishing the most important goals before us. As a framework for addressing the task, the book advocates partnerships among school districts, colleges, and universities, with contributions from scientists, mathematicians, teacher educators, and teachers. It then looks carefully at the status of the education reform movement and explores the motives for raising the bar for how well teachers teach and how well students learn. Also examined are important issues in teacher professionalism: what teachers should be taught about their subjects, the utility of in-service education, the challenge of program funding, and the merits of credentialing. Professional Development Schools are reviewed and vignettes presented that describe exemplary teacher development practices.

Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto