DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Decoding the New Consumer Mind

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch Decoding the New Consumer Mind Kit Yarrow
Libristo-Code: 02311093
Verlag John Wiley & Sons Inc, April 2014
A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why w... Vollständige Beschreibung
? points 65 b
25.83 inkl. MwSt.
Externes Lager in kleiner Menge Wir versenden in 11-15 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Kunden kauften auch


TOP
Thinking, Fast and Slow Daniel Kahneman / Broschur
common.buy 16.95
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Hardcover
common.buy 34.31
TOP
Surrounded by Idiots Thomas Erikson / Broschur
common.buy 13.31
TOP
Start With Why Simon Sinek / Broschur
common.buy 13.11
TOP
Never Split the Difference Chris Voss / Hardcover
common.buy 29.77
TOP
The Making of a Manager Julie Zhuo / Broschur
common.buy 19.47
TOP
Start with Why Simon Sinek / Hardcover
common.buy 29.97
TOP
How Successful People Think John C. Maxwell / Hardcover
common.buy 12.00
TOP
Black Swan: Second Edition Nassim N. Taleb / Hardcover
common.buy 33.00
TOP
Measure What Matters John Doerr / Hardcover
common.buy 26.13
TOP
Dare to Lead Brene Brown / Hardcover
common.buy 27.55
TOP
Purple Cow Seth Godin / Hardcover
common.buy 25.83

A decade of swift and stunning change has profoundly affected the psychology of how, when, and why we shop and buy. In Decoding the New Consumer Mind , award-winning consumer psychologist Kit Yarrow shares surprising insights about the new motivations and behaviors of shoppers, taking marketers where they need to be today: into the deeply psychological and often unconscious relationships that people have with products, retailers, marketing communications, and brands. Drawing on hundreds of consumer interviews and shop-alongs, Yarrow reveals the trends that define our transformed behavior. For example, when we shop we show greater emotionality, hunting for more intense experiences and seeking relief and distraction online. A profound sense of isolation and individualism shapes the way we express ourselves and connect with brands and retailers. Neurological research even suggests that our brains are rewired, altering what we crave, how we think, and where our attention goes. Decoding the New Consumer Mind provides marketers with practical ways to tap into this new consumer psychology, and Yarrow shows how to combine technology and innovation to enhance brand image; win love and loyalty through authenticity and integrity; put the consumer's needs and preferences front and center; and deliver the most emotionally intense, yet uncomplicated, experience possible. Armed with Yarrow's strategies, marketers will be able to connect more effectively with consumers--driving profit and success across the organization.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Decoding the New Consumer Mind
Autor Kit Yarrow
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2014
Anzahl der Seiten 224
EAN 9781118647684
ISBN 1118647688
Libristo-Code 02311093
Gewicht 408
Abmessungen 162 x 236 x 21
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Behave Robert M. Sapolsky / Broschur
common.buy 13.11
TOP
Set Boundaries, Find Peace Nedra Glover Tawwab / Broschur
common.buy 19.47
TOP
The White Wolf Michael Moorcock / Hardcover
common.buy 36.63
TOP
12 Rules for Life Jordan B. Peterson / Broschur
common.buy 24.82
TOP AUSVERKAUF
Purple Cow Seth Godin / Broschur
common.buy 10.18
TOP
Consumer Behaviour Zubin Sethna / Broschur
common.buy 60.55
Data Pipelines Pocket Reference James Densmore / Broschur
common.buy 29.06
Millie Marotta's Secrets of the Sea Millie Marotta / Broschur
common.buy 16.64
Pho Love Story Loan Le / Broschur
common.buy 10.39
DEMNÄCHST
Decoded Phil Barden / Hardcover
common.buy 42.79
Digital Neuromarketing Sam Page / Broschur
common.buy 28.45
Neuromarketing Patrick Renvoise / Broschur
common.buy 30.17
Spiritual Ecology Llewelyn Vaughan Lee / Broschur
common.buy 16.04

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto