DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

D&AD. The Copy Book

Sprache EnglischEnglisch
Buch Hardcover
Buch D&AD. The Copy Book Julius Wiedemann
Libristo-Code: 18678123
Verlag Taschen GmbH, April 2018
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book... Vollständige Beschreibung
? points 50 b TOP TOP
19.96 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 3-5 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Kunden kauften auch


TOP
Atomic Habits James Clear / Broschur
common.buy 20.36
TOP
Deep Work Cal Newport / Broschur
common.buy 19.05
TOP
Building a StoryBrand Donald Miller / Broschur
common.buy 14.51
TOP
Steal Like an Artist Austin Kleon / Broschur
common.buy 15.62
TOP
Ogilvy on Advertising / Broschur
common.buy 16.63
TOP
Brand Gap, The Marty Neumeier / Broschur
common.buy 28.13
TOP AUSVERKAUF
Cashvertising Drew Eric Whitman / Broschur
common.buy 14.21
TOP
Alchemy & Mysticism Alexander Roob / Hardcover
common.buy 22.58
TOP
Positioning: The Battle for Your Mind Jack Trout / Broschur
common.buy 20.36
TOP
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. Allison Silver / Hardcover
common.buy 24.80
TOP
Advertising Concept Book Pete Barry / Hardcover
common.buy 31.56
TOP
A History of Photography Jutta Hendricks / Hardcover
common.buy 24.50
TOP
Nature Fix Florence Williams / Broschur
common.buy 16.53
TOP
Soled Out: The Golden Age of Sneaker Advertising SNEAKER FREAKER / Hardcover
common.buy 58.39
NASA Archives. 40th Ed. NASA / Hardcover
common.buy 29.04
Na volné noze Robert Vlach / Hardcover
common.buy 26.62

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today-a bible for creative directors.

D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals-often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.

The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a "must-have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should-have" for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name D&AD. The Copy Book
Sprache Englisch
Einband Buch - Hardcover
Datum der Veröffentlichung 2018
Anzahl der Seiten 544
EAN 9783836568524
ISBN 3836568527
Libristo-Code 18678123
Verlag Taschen GmbH
Gewicht 1080
Abmessungen 204 x 153 x 49
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Vagabond (VIZBIG Edition), Vol. 5 Takehiko Inoue / Broschur
common.buy 25.30
TOP
Hunger Games 4 Book Paperback Box Set Suzanne Collins / Broschur
common.buy 40.03
TOP
Girl in Pieces Kathleen Glasgow / Broschur
common.buy 8.66
TOP
How Brands Grow Byron Sharp / Hardcover
common.buy 37.21
TOP
Pantone Postcard Box Pantone Inc. / Kalender
common.buy 21.47
TOP
Emergent Strategy Adrienne Maree Brown / Broschur
common.buy 18.85
TOP
LE NEZ DU VIN 54 ARÔMES Anglais LENOIR / Broschur
common.buy 382.54
TOP
Ways of Seeing John Berger / Broschur
common.buy 11.79
TOP
Ogilvy on Advertising David Ogilvy / Broschur
common.buy 19.15
TOP
Jade City Fonda Lee / Broschur
common.buy 19.76
TOP
Inside the Box Drew Boyd / Broschur
common.buy 17.94
AUSVERKAUF
Laws of Simplicity / Broschur
common.buy 13.50
Impro Keith Johnstone / Broschur
common.buy 28.03
1000 Sneakers Mathieu Le Maux / Broschur
common.buy 30.05
Creative Selection Ken Kocienda / Broschur
common.buy 13.10

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto