DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Cracking the Ad Code

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Cracking the Ad Code Jacob Goldenberg
Libristo-Code: 04378585
Verlag Cambridge University Press, April 2009
Do you need to produce successful creative ideas in advertising? If so, then you need this book. For... Vollständige Beschreibung
? points 151 b
60.11 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
D&AD. The Copy Book Julius Wiedemann / Hardcover
common.buy 19.26
TOP
Inside the Box Drew Boyd / Broschur
common.buy 17.95
TOP
Crepes Holmberg Corba / Hardcover
common.buy 20.37
Design is Storytelling Ellen Lupton / Broschur
common.buy 19.76
Cells At Work! Code Black 4 Shigemitsu Harada / Broschur
common.buy 13.10
Truth, Lies, and Advertising Jon Steel / Hardcover
common.buy 47.60
Embraced By The Light Betty Eadie / Broschur
common.buy 11.59
Bakuman., Vol. 5 Tsugumi Ohba / Broschur
common.buy 12.20
Weird Things Customers Say in Bookshops Jen Campbell / Hardcover
common.buy 11.39
Creative Blindness (And How To Cure It) Dave Trott / Broschur
common.buy 19.16
Attacks in Aikido Stefan Stenudd / Broschur
common.buy 18.05
Our Bodies, Ourselves Boston Women's Health Book Collective / Broschur
common.buy 30.76
Dead Reckoning Charlaine Harris / Broschur
common.buy 12.80
First Thrills Lee Child / Broschur
common.buy 12.80
Tim Burton Antoine DeBaecque / Hardcover
common.buy 47.30

Do you need to produce successful creative ideas in advertising? If so, then you need this book. For the first time, the secret of inventing new creative campaigns is unlocked, and practical tools are presented to allow quick production of creative ideas in marketing communications. Along with over 100 advertisement examples and numerous case studies, you also get a systematic analysis of the creation aspect of advertising, together with a taste of the real world of advertising and what makes it work. Marketing professionals in companies will learn what to expect from their agencies, whilst agencies will be able to explain their work to clients in an analytic language that is easily understood. This is essential reading for advertising professionals working for agencies and in marketing and communication departments. It is also a useful tool for students of advertising, marketing, communication, and management, from introductory level up to research faculty.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Cracking the Ad Code
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 178
EAN 9780521675970
ISBN 0521675979
Libristo-Code 04378585
Gewicht 372
Abmessungen 174 x 247 x 10
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto