DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Comparison of Scientific Inquiry in Junior Middle School in Science

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Comparison of Scientific Inquiry in Junior Middle School in Science Jane Chavula
Libristo-Code: 18658167
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, November 2016
This book is a comparison of the junior middle school course in science textbooks of Zamabia and the... Vollständige Beschreibung
? points 146 b
58.31 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Phantom Jo Nesbo / Broschur
common.buy 11.59
Complete Roman Legions Joanne Berry / Broschur
common.buy 25.31
Kahlo Andrea Kettenmann / Hardcover
common.buy 15.12
Soviet T-62 Main Battle Tank Stephen Sewell / Hardcover
common.buy 37.83
Flag Book Lonely Planet Kids / Hardcover
common.buy 19.16
AUSVERKAUF
Cheese Sex Death / Hardcover
common.buy 36.51
Renault Espace IV - 09-2002> ETAI / binding.
common.buy 54.68
The Godparent Trap Rachel Van Dyken / Broschur
common.buy 15.83
Philosophy of the Arts Gordon Graham / Broschur
common.buy 71.02
Wastewater Treatment / Hardcover
common.buy 280.99
Jungle Tales of Tarzan Edgar Rice Burroughs / Broschur
common.buy 17.44

This book is a comparison of the junior middle school course in science textbooks of Zamabia and the US. This is the paper I submitted to Zhejiang Normal University for the award of masters degree in comparative education. The purpose of this study was to examine and identify the presence of the eight essential features of SI (VASI) in the current Grade 8 Integrated Science Curriculum Textbooks and Syllabus in Zambia in comparison with the US Middle School Grade 8 Course. This was in an attempt to find out whether or not the Zambian Integrated Science Course had adequate potential to contribute to the preparation of scientifically literate citizens in comparison to the most pronounced US science course. Results show that the Zambian syllabus has more content in biology than physics and chemistry while the US syllabus has more content in physics and it is well balanced in biology and chemistry. Both the courses indicated that scientific investigations all begin with a question and do not necessarily test hypothesis. Despite the differences in the VASI representations in both courses, the seventh view about scientific inquiry was less emphasized in both courses.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Comparison of Scientific Inquiry in Junior Middle School in Science
Autor Jane Chavula
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2017
Anzahl der Seiten 144
EAN 9783659587887
Libristo-Code 18658167
Gewicht 233
Abmessungen 150 x 220 x 9
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto