DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Clientele & Official Relationship in India

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Clientele & Official Relationship in India Nalla Sushma
Libristo-Code: 02961694
Verlag LAP Lambert Academic Publishing, März 2016
Clientele and official relationship gains greater significance not only in India, but also in almost... Vollständige Beschreibung
? points 162 b
64.45 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 9-11 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Real Estate and GIS Reed / Broschur
common.buy 107.22
DEMNÄCHST
WOC SPAN LANG AUDIO CD 2E ZUMDAHL / binding.
common.buy 58.80
Analytic Perturbation Theory and its Applications Konstantin E. Avrachenkov / Hardcover
common.buy 122.56
Schweiz und ihre Zustande Theodor Mügge / Broschur
common.buy 40.25
Zu Ivano Abetini / Broschur
common.buy 18.11
Dorothy Dainty at the Mountains Amy Brooks / Hardcover
common.buy 48.31
Georges Le Turcq Richard Jean-Jacques / Broschur
common.buy 23.19
Ethik Im Alltag Der Medizin Dietrich v. Engelhardt / Broschur
common.buy 50.43
Understanding and Coping with Failure: Psychoanalytic perspectives Brent Willock & Rebecca Coleman Curtis / Broschur
common.buy 81.80
Reconstruyendo Nuestra Casa Interior Maria Romero / Hardcover
common.buy 39.43

Clientele and official relationship gains greater significance not only in India, but also in almost all countries. Indian Citizen depends upon the administration system from 'cradle' to the 'grave'. Starting from birth certificate till death certificate, the people have to approach the officials. If the officials render services with promptness and unbiased manner the clientele will be happy towards the functioning of the system. Instead of that if the officials harass the clientele and has them to come again and again, the clientele will alienate from the functions of the system. Delay, favouritism, nepotism, corruption, middleman interference are some of the factors affecting the functioning of the Organization. In this book the author has taken Union, State and Local Government departments in Visakhapatnam and conducted intensive study about the functioning the three departments and projected the maladies and suggested measures to overcome.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Clientele & Official Relationship in India
Autor Nalla Sushma
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2016
Anzahl der Seiten 132
EAN 9783659832093
Libristo-Code 02961694
Gewicht 215
Abmessungen 150 x 220 x 8
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto