DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Brand Authenticity

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Brand Authenticity Birgit Holzer
Libristo-Code: 06843869
Verlag VDM Verlag, Juli 2011
Today's markets are widely exchangeable and consumers start challenging brands on their proclaimed b... Vollständige Beschreibung
? points 190 b
75.75 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


DEMNÄCHST
Troika Marita Nummikoski / binding.
common.buy 58.20
De alchimia opuscula Carl von Reifitz / Broschur
common.buy 59.52
Effects of Mineral Dusts on Cells Raymond O. Begin / Broschur
common.buy 139.20
Becoming a Woman Richard F. Docter / Broschur
common.buy 50.93
WEIHNACHT IN ALLER WELT / Broschur
common.buy 23.90

Today's markets are widely exchangeable and consumers start challenging brands on their proclaimed brand promises. Consumers have become more critical to the extent that they start dictating what, where, and when they want to consume products and services. They even create new ways of consumer resistance, like so-called anti-brand communities. This allows space for new brand positioning strategies, which might not have come from a self-defined branding approach. It is much more about a brand being perceived as authentic, credible and real. Even if the term authentic' is mentioned quite frequently and seems to be a new source of competitive advantage, it has not been sufficiently specified, yet. This book aims to contribute to the currently existing marketing literature, by developing a theo retical concept of brand authenticity. It will show why authenticity is that fundamental for brands, and why authenticity has gained momentum. Furthermore, it will explain relevant criteria for sustainable branding as well as discuss how to build and maintain an authentic brand.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Brand Authenticity
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2011
Anzahl der Seiten 140
EAN 9783639371550
ISBN 3639371550
Libristo-Code 06843869
Verlag VDM Verlag
Gewicht 213
Abmessungen 152 x 229 x 8
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto