DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Advertising, Economy and Societies in Africa

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Advertising, Economy and Societies in Africa Rotimi W. Olatunji
Libristo-Code: 06836462
Verlag VDM Verlag, Dezember 2010
Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also... Vollständige Beschreibung
? points 253 b
100.89 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Dinosaur jr. Dinosaur Jr. / Broschur
common.buy 27.03
Leftovers / Broschur
common.buy 76.77
Korean Wave Youna Kim / Hardcover
common.buy 230.34
Confusion of Tongues Charles W A Prior / Hardcover
common.buy 227.01
Die Sowjetunion 1917-1991 Manfred Hildermeier / Broschur
common.buy 25.17
Magnetic Double Helix, III Herman Frederick Hagemier / Hardcover
common.buy 29.75
Capital Markets in Developing Countries Johan Fredholm / Broschur
common.buy 54.37
Schlesien erlesen Edward Bialek / Broschur
common.buy 26.23
YOU CAN TEACH YOURSELF ELECTRIC BASS MIKE HILAND / Broschur
common.buy 23.40
Book of Metaethics Andrew Minase / Broschur
common.buy 13.41
Diriger un Foyer de Travailleurs Migrants Mbarek Aouadi / Broschur
common.buy 40.95
Controversias en torno al Deficit Atencional Francisca Daiber / Broschur
common.buy 50.74
Researching Families and Communities Rosali Edwards / Broschur
common.buy 71.63
Disunited Kingdom? Christine Kinealy / Broschur
common.buy 34.60
Writing Aids Through the Grades Ruth Kearney Carlson / Broschur
common.buy 18.05

Advertising, an essential aspect of communication, drives not only the economy of a nation, but also affects the society tremendously.The book examines the impact of economic adjustment programs on the advertising industry as it relates to advertising creativity,agency management, employees job satisfaction, ethical standards, media planning, and local advertising agencies foreign alignment. This fifteen chapter book covers both theory and practice of Advertising in Nigeria. It is rich in empirical data which are related to advertising, the economy and society. The book will be useful not only to scholars in Communication, but also the scholars in the field of Economics and Sociology, marketing and related fields.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Advertising, Economy and Societies in Africa
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2010
Anzahl der Seiten 248
EAN 9783639293845
ISBN 3639293843
Libristo-Code 06836462
Verlag VDM Verlag
Gewicht 367
Abmessungen 152 x 229 x 14
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto