DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Ads to Icons

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Ads to Icons Paul Springer
Libristo-Code: 04139111
Verlag Kogan Page Ltd, August 2009
The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 u... Vollständige Beschreibung
? points 101 b
40.34 inkl. MwSt.
50% Chance Wir werden die ganze Welt durchsuchen Wann bekomme ich das Buch?

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


TOP
Az 5 szeretetnyelv: Egymásra hangolva Gary Chapman / Broschur
common.buy 10.58
Nursing Outcomes Classification (NOC) Sue Moorhead / Broschur
common.buy 81.60
Critical Thinking Toolkit Galen A. Foresman / Broschur
common.buy 34.69
Physics of the Atmosphere and Climate Murry L Salby / Hardcover
common.buy 115.90
Modeling Complex Systems Nino Boccara / Hardcover
common.buy 126.69
Teaching Little Fingers to Play Broadway Songs Hal Leonard Publishing Corporation / Broschur
common.buy 9.07
Fairground Ghost Felicity Everett / Hardcover
common.buy 13.81
Menopause in Perspective Philippa Pigache / Broschur
common.buy 10.38
International Police Cooperation Frederic Lemieux / Broschur
common.buy 89.47
Critical Thinking William Hughes / Broschur
common.buy 111.16
Breach of Trust DiAnn Mills / Broschur
common.buy 17.64
Brief History of The Third Reich Martyn Whittock / Broschur
common.buy 14.11

The second edition of "Ads to Icons" examines current and future trends in advertising. Through 50 updated international case studies of new and iconic advertising campaigns, author Paul Springer identifies why they were successful and analyses their contribution to the continued development of advertising. New digital formats analysed include Google's AdSense and AdWords, which reworked their search facility as a revenue-generating advertising service. The growing potential of the Internet as an advertising vehicle is illustrated. This updated new edition includes an online campaign entitled Non Stop Fernando, a campaign that exploits the potential of online film. It also features the new Nike+ case study, which details Nike's third party association with Apple iPod through Nike+ and brought together Apple's digital know-how and music expertise with Nike's industry sector experience. The author shows how traditional media have been revitalised by the adoption of revolutionary approaches to their use, making the resulting adverts more creative and impactful than before. Other campaigns have extended beyond conventional formats, including the first personal SMS text messaging campaign for Cadbury chocolate and Levi's creation of a brand character, Flat Eric, to drive viral communication before the television commercials aired. Finally, the impact on the structure of agencies and job functions is discussed, illustrated by profiles of industry professionals.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Ads to Icons
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2009
Anzahl der Seiten 368
EAN 9780749456474
ISBN 0749456477
Libristo-Code 04139111
Gewicht 752
Abmessungen 171 x 240 x 24
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto