DHL Abholort 4.69 Hermes Kurierdienst 4.99 DHL-Kurier 3.99 Hermes-Stelle 4.49 GLS-Kurierdienst 3.99

Addressing Learner Diversity Through Multiple Intelligences Theory

Sprache EnglischEnglisch
Buch Broschur
Buch Addressing Learner Diversity Through Multiple Intelligences Theory Ebbissa Dhaba
Libristo-Code: 06839079
Verlag VDM Verlag, März 2011
Distinct approaches to teaching methods, content instruction, curriculum organization, and special e... Vollständige Beschreibung
? points 190 b
75.76 inkl. MwSt.
Externes Lager Wir versenden in 15-20 Tagen

30 Tage für die Rückgabe der Ware


Das könnte Sie auch interessieren


Pollock and After Francis Frascina / Broschur
common.buy 58.21
Growth and Human Development in North-East India Purushottam Nayak / Hardcover
common.buy 50.34
Die wissenschaftlichen Ergebnisse der Vega-Expedition Adolf Erik Nordenskjöld (Hrsg. ) / Broschur
common.buy 60.44
Children, Home and School Ros Edwards / Broschur
common.buy 74.25
Is That All He Thinks About? Marla Taviano / Broschur
common.buy 20.27

Distinct approaches to teaching methods, content instruction, curriculum organization, and special education programming come and go over the years. It is unrealistic to expect that a particular approach will be successful for all learners. With the advent of "humanism" in the 60s of the 20th century, the conventional, authoritative teacher-centered instruction has given way to the learner-centered mode of instruction. In the 1990s, Howard Gardner suggested from his research findings that human cognitive competence actually is pluralistic, rather than unitary, in design. His Multiple intelligences (MI) Theory touched off a wave of educational innovation throughout the world. Educators recognize the diversity of the learners in their learning styles, learning potentials and appreciate the development of learning strategies on the part of the learners. Being conceived in 1980s, MI theory has received scant attention in higher education. This research explored how varied learning style preferences and intelligence profiles students in higher education have and indicated benefit of MI theory in addressing learning style diversity in EFL classes through it.

Informationen zum Buch

Vollständiger Name Addressing Learner Diversity Through Multiple Intelligences Theory
Sprache Englisch
Einband Buch - Broschur
Datum der Veröffentlichung 2011
Anzahl der Seiten 152
EAN 9783639322828
ISBN 3639322827
Libristo-Code 06839079
Verlag VDM Verlag
Gewicht 231
Abmessungen 152 x 229 x 9
Verschenken Sie dieses Buch noch heute
Es ist ganz einfach
1 Legen Sie das Buch in Ihren Warenkorb und wählen Sie den Versand als Geschenk 2 Wir schicken Ihnen umgehend einen Gutschein 3 Das Buch wird an die Adresse des beschenkten Empfängers geliefert

Anmeldung

Melden Sie sich bei Ihrem Konto an. Sie haben noch kein Libristo-Konto? Erstellen Sie es jetzt!

 
obligatorisch
obligatorisch

Sie haben kein Konto? Nutzen Sie die Vorteile eines Libristo-Kontos!

Mit einem Libristo-Konto haben Sie alles unter Kontrolle.

Erstellen Sie ein Libristo-Konto